Audit documentatie SSM si SU

Specialistii nostri ofera audit documentatie SSM si SU prin care se verifica respectarea prevederilor legale in aceste domenii. Este o procedura esentiala pentru o companie care doreste sa isi evalueze situatia in raport cu reglementarile in vigoare din domeniile SSM și SU.

Auditul se realizeaza la punctele de lucru si cuprinde 3 etape:

1. Inspectarea tuturor locurilor de munca – in aceasta etapa se vor urmari daca sunt respectate cerintele legale in privinta:

– conditiilor de lucru;
– cailor de acces si evacuare;
– dotarii cu echipamente de protectie;
– starii echipamentelor de munca;
– zonelor cu pericol de incendiu si/sau de accidentare;
semnalizarii de securitate;
– mijloacelor de aparare impotriva incendiilor.

2. Verificarea documentelor specifice de SSM si SU – se urmareste existenta si intocmirea corecta a documentelor:

– autorizatiilor si avizelor necesare functionarii;
– documentatiilor tehnice;
– procedurilor de instruire a lucratorilor;
– dispozitilor de organizare;
– organizarii interne in domeniul SSM – SU;
– registrelor de evidenta si control.

3. Realizarea unui raport scris

In acest raport sunt prezentate toate neconformitatile organizatorice, administrative si tehnice. Ulterior, se realizeaza un program de masuri si proceduri pentru eliminarea neconformitatilor constatate.