Analiza de risc la securitatea fizica

Ce inseamna analiza de risc?

         Fiecare companie care detine un spatiu in care isi desfasoara activitatea are obligatia legislativa de a realiza analiza de risc la securitate fizica. Acest proces presupune implementarea masurilor de securitate a obiectivelor, bunurilor si valorilor prevazute de lege, transpuse in planul de paza si proiectul sistemului de alarmare.

Analiza de risc este necesara daca:

  • Te incadrezi in tipurile de agenti economici conform legii 333/2003, cap. I, art.2, alin(1)
  • Ai un plan de paza care trebuie avizat de structura de politie
  • Ai un proiect al sistemului tehnic de securitate care trebuie avizat de structura de poliţie
  • Vrei sa stii care sunt vulnerabilitatile afacerii tale din punct de vedere al securitatii
  • Afacerea ta este permanent expusa infractorilor

Documentatia privind analiza de risc cuprinde:

  • Raportul de evaluare si tratare a riscurilor la securitate fizica
  • Grila de evaluare specifica obiectului de evaluare
  • Documentele suport necesare analizei de risc la securitate fizica

Pasii de urmat

1. Colectarea informatiilor – Un consultant OHSAS Experts iti va trimite lista documentelor necesare pentru elaborarea documentatiei, iar daca activitatea companiei este complexa se programeaza o vizita la sediul sau punctul tau de lucru.

2. Intocmirea documentatiei – Vom intocmi documentatiile in termenul solicitat, de urgenta in 12 ore sau standard in 72 ore.

3. Predarea documentatiei – dupa finalizarea documentatiei, un consultant OHSAS Experts iti va preda dosarul complet.

4. Mentenanta – un consultant OHSAS Experts va veni periodic la sediul tau pentru a livra documentatiile necesare instruirii periodice.